Re: Evolution stavekontrol i Debian Etch (Newbie).

On 11/29/06, Flemming Bjerke <flem@bjerke.dk> wrote:
onsdag 29 november 2006 13:40 skrev Brian Durant:
> Hej,
>
> Jeg har lige installerede Debian Etch (rc1) og fik dansk og engelsk
> stavekontrol i gang men kan ikke finde ude af hvordan man får
> stavekontrol til at fungere med ordbøgerne. Jeg savner nemlig
> indonesisk stavekontrol.

Det virker da list bugagtigt?? Hvad med den tjekkiske ordbog, skal den ikke
også være installeret? Eller det er den måske allerede?

Jeg mindes et eller andet om at man kan give debian besked om hvilke ordbøger
der kan forventes at være til stede.... Men det må Jacob da vide alt om.

Flemming

Jeg ved ikke om den tjekkiske ordbog er til sted fordi jeg stadigvæk
ikke ved hvilket stave system Evolution bruger.

Mvh,

Brian