Re: Apache mod_ssl bruger gammelt Certificat

On Tue, 03 Oct 2006 11:20:41 +0200 Mads N. Vestergaard wrote:

> Så vidt jeg ved, skulle man før Apache 1.3.13 have en selvstændig IP
> pr. certificat. Jeg kører en 1.3.34 som gør dette uden problemer.
> Denne er dog 2.0.54, og giver knuderne.

Mig bekendt er begrænsningen med eet certifikat pr. IP-nummer bundet
til http-protokollen: Kryptering sker _før_ (eller efter om du vil, alt
efter hvilken side du ser det fra) web-serveren præsenteres for http
værtsnavnet.

Men hvis du er sikker på at det fungerer under 1.3.34 (at det ikke er
separation at certifikater for IP-baserede vhosts der fungerer), så
passer det jo ike hvad jeg siger.