Re: Chroot fra osx til debian-sarge?

"Admir Trakic" <admir@trakic.com> writes:

> Måske lidt off topic men jeg prøver her anyway.
> Jeg ønsker at sætte op chroot med debian sarge fra min macmini (PPc) .
> Kan med det? Jeg har forsøgt med deboostrap fra debian mirror
> repository,  men no-go (se nedenfor):

Du kan ikke (umidelbart) kører et linux-chroot på en OSX. Det er
forskellige kerner og det kræver at OSX-kernen kan emulere en
linux-kerne.

Du burde kunne kører et Darwin- eller OSX-chroot under OSX. Det er
ikke noget jeg har prøvet.

--
 Peter Makholm     |    I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to
 peter@makholm.net |      me, to everyone, and may each of you fry in hell