Gæster på mit net/server

Hej

Jeg sad og læste lidt på nettet og pludseligt printede min printer et
billede ud ( cirka omkring kl. 16:30). Siden jeg gerne skulle være den
eneste på netværket, virker det noget skummelt. Min printer er tilkoblet
netværket, så det kan være mange muligheder.

Jeg har trådløst net oppe, men det er med wpa-kryptering og mac-filter.
Det er selvfølgelig ingen garanti. Min bærbar er dog tilkoblet via
kabel, på det på gældende tidpunkt.

Ellers så har jeg en Sarge via-server kørende med NFS,samba,
smtp-gateway (postfix med mysql), ssh på alt. port/og ingen root login.
Jeg har et firewall script, der gerne skulle blokere det meste. Jeg har
også apache2 til at køre, men de sider der er noget på er kun mulige at
se fra det lokale net.  Serveren er tjekket med chkrootkit, som ikke
fandt noget.

Jeg har tjekket cups's logfiler både på min bærbar og filsever, men der
er ikke rigtigt noget at se omkring 16:30.  Jeg bruger logcheck og der
har jeg heller ikke modtaget noget. Så jeg er lidt i tvivl, hvad jeg kan
gøre for at spotte hvem og hvad, der er sket.

Mvh

/Lars