Re: SSHD Keepalive (var 'Erfaring med trådløse routere')

On Sat, 13 May 2006 19:43:56 +0200 Anders Ellenshøj Andersen wrote:

> Hmm.. Jaa.. Det kan man jo slå op i man.. Men synes nu halvt om halvt
> det er sort snak..
>
> Skal vi sige at ClientAliveInterval opsætningen 'Works for me(TM)' og
> holde der?

Hold du blot hvor du vil (jeg er ikke parkeringsvagt). :-)

Til andre der lytter med: Såvidt jeg forstår den sorte tekst, kan
aktivering af ClientAlive betyde at selv mindre "klumper i strømmen"
kan betyde at SSH-forbindelsen afbrydes, mens TCPKeepAlive er mere
tolerant (og altså har skiftet navn fra det tidligere KeepAlive).

Mvh.