gdm-login-problem

Kære venner

Jeg har lige indstalleret debian etch via netinstall. Hver gang jeg starter op
ender jeg i den terminale login. Få at komme ind på den grafiske login må jeg
først logge ind som rod og derefter udføre kommandoen:

# gdm

Under opstarten få jeg flere gange, bl.a. lige efter at den prøver at starte
gdm, meddelelsen:

Warning: Fake start-stop-daemon called, doing nothing.

Jeg har gjort følgende i konsollen:

omprakash@debian:~$ cat /sbin/start-stop-daemon
#!/bin/sh
echo 1>&2
echo 'Warning: Fake start-stop-daemon called, doing nothing.' 1>&2
exit 0

Hvordan skal jeg gøre for automatisk at komme ind i gdm ved opstart.

Venlig hilsen Ole