Erfaring med trådløse routere

Måske en smule off topic, men jeg kunne godt tænke mig at høre om folk har nogle erfaringer med trådløse routere som de vil dele ud af.

Jeg har købt en Netgear router,

http://www.netgear.com/products/details/WGR614.php

men jeg er utilfreds med den, fordi den smider ssh forbindelser efter et tilfældigt tidsrum. Dette er ikke et fast timeout som kan sættes i opsætningen. Efter hvad jeg har kunne kommunikere mig frem til med Netgears Indiske helpdesk/callcenter, så mener de at der er en hardware fejl, som gør at modemet rebooter.

Da dette ikke er noget problem under almindeligt brug (websurfing etc.) så planlægger jeg at afhænde routeren til anden side og købe en ny.

Så er der nogen der kender en god router med ca. samme feature set som Netgear routeren, men som kan holde en ssh forbindelse i uendelig tid?

Hilsen

Anders