Re: Glem opdateringer fra woody til sarge. Opdateringer fra Sid til Sid er hvor the action happens..

Jonas Smedegaard wrote:

Du glemte vist at svare.

Det så ud til at du kaldte din maskine for "asus" så jeg gætter på at
det er x86 hardware. For PowerPC bruger jeg "--subach pmac", og måske
det nu (ved en fejl?) er et krav at angive også for andre platforme.
Ok. Weird. Nu fjernede jeg kerne-sovsen, purgede pakken og installerede den igen. Derefter kopierede jeg den gamle .config ind, kørte make menuconfig. Sikrede mig at cpu opsætningen var sat korrekt op, ved at skifte den til en anden og tilbage igen bagefter, gemte opsætningen og kørte make-kpkg kernel-image.

Nu kompiler den..

Der kan man bare se. :)

Anders