Re: Opdatering fra woody til sarge

Det skete netop for swampthing.dk natten mellem mandag og tirsdag.

Eneste store problem jeg fik var uw-imapd pr default ikke mere tillader
plain text passwords, hvilket viste sig at være et problem ved brug af
Squirrelmail. Jeg endte op med at at lave et såkaldt /etc/c-client.cf hack
på den.

Opgradering medfører ikke ændring af kernel, men efter opgradering har jeg
selv valgt at gå fra 2.4.18 kernel op til 2.6.8 kernel.

Mvh
Torben

--
Torben Schou Jensen