Re: java-plugin i browsere

* Uffe Amelung Fredens <uffe@fredens.net> [Jul 12. 2005 13:34]:
> Jeg har lagt sarge på min bærbare, installeret jre og linket
> libjavaplugin_oji.so til plugin-bibliotekerne i mozilla/firefox.
>
> I browserens about:plugins står der at javaplugins er der - websider med
> java-applets viser bare et tomt felt hvor der burde være java-grafik.

Det lyder meget mystisk.

> Samme problem med (k)ubuntu.
>
> Er der nogen der har et bud på en løsning?

Har du prøvet at bruge debianpakken java-package?
Den har jeg brugt til at installere Java de sidste par gange jeg
har haft brug for det. Det har virket fint.

http://serios.net/content/debian/java/with-java-package.php

mvh Frederik

PS  Ja, jeg ved godt at dette her desværre ikke er en forklaring på
    hvorfor det du allerede har gjort ikke virker som det burde :-(