Re: Forbinde kamera

On Tuesday 24 May 2005 10:57, P.H. Rankin Hansen wrote:
> Hej,
>
> Jeg købte mig lige et billigt digitalkamera hos Fakta. Kameraet er et
> Fujifilm IX-30 med USB.
>
> Er der en behjertet sjæl der kan fortælle mig, hvordan jeg kan bruge
> det sammen med min Debian (Sarge, KDE)?

Antaget at det pågældende digicam er understøttet af gphoto2:

For et års tid siden gjorde jeg således[1] (har dog ikke tjekket om
samtlige skridt stadig er nødvendige i dag).

[1]http://sentinel.dk/cookbook/?Enabling_your_digicam
--
Frederik Dannemare | http://sentinel.dk | http://linuxworlddomination.dk
http://qa.debian.org/developer.php?login=Frederik+Dannemare