Re: "Godt" PDF plugin

Hej alle,

Bare at dele min erfaring:

- - Efter som jeg har fjernet mozplugger, de nye firefox settings var fortsæt ikke
taget i kraft. Det var nødvendig at slukke for min firefox profile session og
slette de "gamle registreringer":

admir@debian:~$ rm  .mozilla/pluginreg.dat

Dermed jeg har følgende pdf relavante pakker:

- --
xpdf
xpdf-common
pdftohtml
php-fpdf
xpdf-reader
gpdf
xpdf-utils
- --

... håber vil hjælpe nogen med lignede problemer.

MVH

/A

- --

 .''`.   Admir Trakic