Re: Opret en rescue disk

> Siger du at du ikke har opgraderet kernen siden officiel Woody release?

Ok, server1 kører, server2 kører ikke :)

Måske kan en lille historik give et bedre overblik (om ikke andet for mig
selv):

server1 kører woody og har en customlavet 2.4.26 kerne
server2 kører sarge og havde en customlavet 2.4.28 kerne

server2 blev opgraderet med en customlavet 2.6.10 kerne, derefter kunne den
ikke gennemføre et reboot. Sikkert pga. kernen er problematisk.

> Eller afhænger din maskine ikke af nogen specielle drivers til netkort
> og harddisk?

Maskinen afhænger ikke af noget specielt hardware, den har adaptec scsi raid
controller og Intel 1000/100/10 mbit netkort.

> dd if=rescue.bin of=/dev/fd0

Måske er der en lille sandsynlighed for at en default rescue.bin til sarge kan
boote maskinen og jeg evt. kan få ssh-adgang?

--
Med venlig hilsen / Best regards

Lars E. D. Jensen
lars@dangvard.dk