Re: Kommandoer til udførelse ved boot

Flemming Bjerke <flem@bjerke.dk> writes:

> Jeg har haft en iptables-firewall liggende i rc.local på knoppix3.3 hvor
> den virkede fint.

Du kan godt se forskel på rc.local og rc.boot, ikke?

> Men jeg er glad at Admir fortalte mig om /etc/init.d/bootmisc.sh.

Så får du bare problemer når initscripts ændrer i bootmisc.sh. Det er
meget bedre at have det liggende i et selvstændigt script som der ikke
er pakker der vil opdatere.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 peter@makholm.net |     more important than one might think as there is a