Re: Usb Mus hopper rundt på skærmen i XFree86.

On Tue, 14 Sep 2004 10:19:59 +0200, Adamo wrote:

> Usb Mus hopper rundt på skærmen i XFree86. jeg har sat en usb mus
> til i stedet for den normale ps/2 mus. jeg har sat den op i
> Xfree86cfg, og prøvede forskellige indstillinger men musen hopper
> rundt når jeg bevæger den!!

Det plejer at være når man har angivet en forkert protokol i
konfigurationsfilen. Prøv med en anden.

 $ grep -i protocol /etc/X11/XF86Config-4
         Option          "Protocol"              "ImPS/2"

  Mvh.

--
 "One thing I learned from Haskell is that inferring          Adam Sjøgren
  block structure from white space is not an             asjo@koldfront.dk