Re: 3com, wireless kort, vil ikke virke.

"Mads N. Vestergaard" <mnv@timmy.dk> writes:

> Hej,
> Jeg har lige koebt3com 3CRWE154G72 [Office Connect Wireless LAN
> Adapter],

Jeg har samme kort og kender flere andre der også har sådan et.

> og har patchet min kerne med prism54.orgs patch, jeg har saa
> kompilet kernen, saa jeg nu har 2.4.27 med prism54 support

Jeg fik det aldrig til at virke med en 2.4-kerne, men med 2.6 spiller
det bare, siden 2.6.5 har driveren tilmed været en del af
standardkernen. De andre jeg kender der har sådan et kort brugte også
2.6.

> Jeg vil vaere utrolig taknemlig hvis i kan hjaelpe mig med dette.

Det eneste råd jeg kan give dig er at skifte til en 2.6-kerne.

.Henrik

--
if the user is truly dumber than you are, he will defeat you by doing
something else so dumb that it never even occurred to you.