Re: IDN domæner og post (main.cf udtræk og bounce resultat).

Anders Ellenshøj Andersen <andersa@fys.ku.dk> writes:

> Beskedder til xn--ellenshj-c5a.dk går korrekt igennem. Hvis jeg går ind i
> kmail og skriver andersa@ellenshøj.dk så bouncer mailen med følgende fejl:

Fint, så er din postfix tilsyneladende sat korrekt op. Så mangler du
bare den IDN-aware mailer (eller endnu vigtigere at folk der sender
mail til dig, bruger en IDN-aware mailer).

Personlig mener jeg iøvrigt at det burde være en MTA-opgave, men sådan
mener folk altså ikke.

--
 Peter Makholm     |              Emacs is the only modern general-purpose
 peter@makholm.net |               operating system that doesn't multitask