Re: Kan non-root liste inhold af installeret pakke?

Admir Trakic <admir@trakic.com> writes:

> Jeg kan stædig ikke rette min system så alm. bruger kan se inhold af
> pakker. Jeg gætter der noget med retigheder at gøre. F.eks:

Hvad er rettighederne på filerne i /var/lib/dpkg/info? Hos mig er alle
sammen læsbare for alle.

> Sprøgsmål: hvordan kunne denne fejl rettes, (helst 'debian way') ???

Du er sikker på at du ikek selv har ødelagt noget?

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 peter@makholm.net |     more important than one might think as there is a