Re: KDE 3.2.1 på dansk

On Sat, 2004-03-13 at 16:55, Andreas Bach Aaen wrote:
> Hej,
>
> tak for hjælpen med mozilla installationen. Det var åbenbart en bøf
> mange var rendt ind i.
>
> Er der nogen der ved hvorfor KDE3.2.1 nu er komplet i unstable lige
> pånær i18n pakkerne?
> Hvad kan være grunden til at disse (ufarlige formodentlig) pakker ikke
> er kommet ind i unstable?

Jeg skal ikke kunne sige hvorfor de ikke er i unstable endnu. De ligger
dog i experimental, og hvis du har en source til det, kan du hente dem
med '-t'-parameteren til apt-get :-)

http://packages.debian.org/experimental/kde/kde-i18n-da

--
Christian Jørgensen | It's always a long day
http://www.razor.dk | - 86400 doesn't fit into a short.