Fra hjemmekompileret til officielt kernebillede

Jeg har i flere år kompileret mine kerner selv, men nu ser det ud til
at det officielle kerneimage 2.4.22 indeholder alle de moduler som jeg
behøver. Derfor vil jeg gerne skifte kerne til det officielle
kerneimage. Jeg har brugt make-kpkg hel vejen, så jeg vil gætte på at
jeg bare kan gør sådan her.

apt-get kernel-image-2.4.22-1-386
apt-get kernel-headers-2.4.22
apt-get alsa-modules-2.4.22-1-386
apt-get nvidia-glx

Men jeg er en bangebuks, så jeg vil alligevel spørge her før jeg gør
noget fatalt. Er der noget jeg har overset eller er det bare at komme
igang?

                         På forhånd tak

                               Niels

PS: Jeg skal bruge nvidia-kernel, alsa, pwc/pwcx, men der er fine
HOWTO'er, så det finder jeg nok selv ud af, hvis bare jeg kan boote.

--
Niels L Ellegaard  http://dirac.ruc.dk/~gnalle/