Re: Debian-BoF på LF2004?

Troels Vognsen <troels@eyefolder.dk> writes:

> Jeg ved ikke om vi har droppet standen, men hvis ikke ville jeg nok
> ligge mit arbejde der, såfremt I standig mener at den har potentiale
> (ved det gik lidt i fisk sidste gang).

Eftersom at man skulle søge om en stand inden 5. december og der ikke
er nogen der har skrevet at de har søgt, så tror jeg at det er
droppet (og iøvrigt har jeg set listen over stande).

På trods af den overvældende tilbagemelding vil jeg alligevel prøve at
få en BoF.

--
 Peter Makholm     |                                 Wisdom has two parts:
 peter@makholm.net |                           1) having a lot to say, and