Re: [Thomas Alexander Frederiksen] LinuxForum 2004, brugergruppestande

On Thu, 2003-11-27 at 19:31, Allan Jacobsen wrote:
> Jeg synes måske det kunne være en god ide, men er problemet ikke at vi rent
> faktisk ikke har en brugergruppe ????
> Jeg kan huske det blev diskuteret forrige år, og måske også året før, men der
> har indtil nu ikke været nogen, der er gået forrest med at oprette sådan en.

Jeg vil vove at påstå at Debian-standen sidste år mest af alt mindede om
et flop. Det gik vist mest op i internt nørderi omkring udveksling af
GPG-nøgler fremfor rent faktisk at få vist Debian frem.

Dermed sagt at med mindre nogen virkelig er villige til at gøre en
indsats, synes jeg, det er dumt at lave noget.

--
Christian Jørgensen | Never make any mistaeks.
http://www.razor.dk |