ICH5R SATA driver for Debian stabel.

Hej Alle,

Jeg er den lykkelige ejer af en ny server som har intel?s ICH5R sata raid
ctrl på og jeg er støt i nogen installations problemer, Debian stabel woody
understøtter ikke sata som installations medie, vilket gør det lidt umuligt
at installere debian. Mit spørgsmål er om nogen har eller ved hvor man kan
finde en driver så man kan installere debian stabel direkte på sata diske
uden at skulle igennem en installation på en eide hdd først og så flytte
den installation over med deboostrap og så køre installationen vidre fra
sata diskene. min problem er også at det er en 1U server som ikke har plads
til flere end de 2 sata diske som sidder i raid0/1.

Nogen som har nogen gode pointers ider eller evt et link til ovenstående
driver så ville jeg være meget glad.

Med venlig hilsen
Christian Ingholt