Re: Network unreachable

henningolsen36@netscape.net (Henning Olsen) writes:

> # The loopback interface
> auto lo
> iface lo inet loopback
> # The first network card - this entry was created during the Debian installation
> # (network, broadcast and gateway are optional)
> iface eth0 inet static
>         address 10.150.1.202
>         netmask 255.255.255.224
>         network 10.150.1.192
>         broadcast 10.150.1.223
>         gateway 10.150.1.193

Som jeg sagde så mangler der en linje der siger 'auto eth0'. Det er
vist lidt ligemeget hvor det stå, men du kan passende sætte det ind
lige over linjen 'iface eth0 inet static'.

Kan jeg i øvrigt ikke overtale dig til at skrive dit svar under det du
svare på og klippe det væk du ikke svare på? Du kan finde en
beskrivelse af god citatteknik på:

På forhånd tak.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 peter@makholm.net |     more important than one might think as there is a