Re: æøå over samba shares

Lørdag den 4. oktober 2003 23:48 skrev Jonas Smedegaard:

>   $ echo 'æøåÆØÅ' | recode latin1..utf8
>
>   æøå���
>
> Håber det hjælper dig til at lokalisere årsagen til problemet.

Jeg er ikke helt klar over hvilke implikationer det giver. :/

Det virkelige problem er sådan set, at min windows maskine heller ikke fatter
de æøå som samba serveren smider ud.

Så jeg skal på en eller anden måde ændre hvilket format samba kører med.
Men hvordan mon??

Er der en som har en virkende samba installation, som gider at sende mig sin
konfigurationsfil?

Rune