Re: RC-bugs, hvor slemt står det egentligt til?

On Thu, 02 Oct 2003 19:48:44 +0200, Peter wrote:

> Nu kan listen være lidt uoverskuelig, men jeg kun godt tænke mig at
> nogle af jer der køre unstable hentede scriptet rc-alert[0], kørte
> det og fortalte lidt om hvad I fandt.

> Personligt finder jeg en 30-40 bugs hvor en tredjedel er i dpkg,
> libc6 og XFree.

 $ perl rc-alert > rc-alert.output
 $ grep Package rc-alert.output | wc -l
 62
 $ grep Package rc-alert.output | sort -u | wc -l
 53
 $

Fordelt på en pakke med 4 (xemacs21), 6 pakker med 2 (dpkg, dpkg-dev,
libc6, mozilla-browser, postgresql og tuxracer). Resten 1 hver.

> Så synes jeg pludselig ikke at antallet ser så uoverskueligt ud, men
> bruger jeg specielt få pakker af de fejlramte?

Mjnøh?

  Mvh.

--
 "Vi är små citroner"                                         Adam Sjøgren
                                                         asjo@koldfront.dk