Re: NFS: Function not implemented (som så mange andre!)

Hej Henrik

Jeg har kørt linux siden 95 og debian siden 96, og jeg har aldrig brugt
exportfs, så jeg ved ikke hvad det er du prøver at gøre ?
Hvis jeg skulle exportere et filsystem vha. nfs ville jeg installere
nfs-user-server, der er mere stabil end kernel-server, og det synes jeg er
vigtigere end hastighed.
Så ville jeg skrive den korrekte linie i /etc/exports, og køre
/etc/init.d/nfs-user-server reload" og det er så det.

MVH
Allan