Re: Debian og Window XP!

On Thursday 15 May 2003 19:24, Adam Sjøgren wrote:

> Det kommer vel ikke til at virke, givet FAT32s begrænsninger
> mht. permissions, ejere og grupper?

Det ville jeg umiddelbart også tro ville blive et problem. Der er vel krav om
at linux skal installeres på et posix kompatibelt filsystem. (Eller hvad
fanden det hedder..)

Man skal nok holde sig til ext2, ext3 eller ReiserFS når vi snakker Debian
GNU/Linux.

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.1 on Debian GNU/Linux