Re: Debian og Window XP!

Ahhh genialt Jacob!!
Så har jeg også hørt/læst et eller andet sted at windows' boot-ting
overskriver lilo'en uden videre... så i hvilken rækkefølge skal jeg hhv.
partitionere og installere OS'er??
Her er mit bud... er det fornuftigt?:

1. Installerer windows xp på ntfs...
2. Laver 2 FAT-32 partitioner i fdisc (en til diverse filer og en til
debian)
3. Installerer debian og laver evt. andre linux-partitioner.

Windows XP kan uden problemer ligge på en FAT32 partition.
Hvis der er noget at vinde ved at have Windows XP til at ligge på en
NTFS partition kan du lave et drev til Windows plus programmer (NTFS),
og så lave et drev dokumenter og andre filer ligger (FAT32). Så kan de
ses fra begge systemer. Så slipper du også for at skulle se på Windows
system filer :)

Måden jeg har gjort det på er at bruge netværksdrev til dette i stedet
for en delt FAT32 partition, men det kommer jo an på så meget.

-- Jacob