Re: Mystiske præferencer

Morten Bo Johansen <mojo@image.dk> writes:

> Prøv at rette Priority til Pin-Priority ;-)

Det prøver jeg når jeg kommer hjem til maskinen.

> I øvrigt bør du rette til:
>
>    Package: *
>    Pin: release a=testing, o=Christian Marillat
>    Pin-Priority: 400

Det vil jeg gøre. Det andet var simpelthen bare den første kombination
jeg fandt der virkede nogenlunde som jeg ville have det.

> [...]
>
> Eftersom du ikke har anført nogen priorities (skulle allesammen
> have været anført som "Pin-Priority"), tildeler apt nogle
> automatiske værdier med 989 som højeste startværdi, se
> apt_preferences(5).

Hvordan finder den så på de andre værdier, og hvorfor får de ikke bare
prioritet 500 som mine egne pakker (som jeg godt ved jeg ikke har en
prioritet på)?

.Henrik

--
Den største fordel ved Windows er den gode understøttelse af
Windows-programmer.