Re: pregunta sobre telefon i s.o. offtopic

El què t'he donat són pàgines amb els enllaços clau als sistemes operatius i guies.

Salut.

El 14/1/23 a les 8:22, Marcfp Gmail ha escrit:
vaig responen sl cos del correu.

El 13 de gener de 2023 15:08:07 CET, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
Aquí hi ha algunes referències:
www.gilug.org/mobils

Aquí no hi trobo el model que tinc.

(el web necessita col·laboracions per a què tornin a funcionar les actualitzacions automàtiques)
👍

I aquí una guia antiga:
https://wiki.gilug.org/index.php/Canviar_Android_per_CyanogenMod
Gràcies, busco quelcom per a usuaris més inexperts en el tema.
La cerca continua.

El 13/1/23 a les 14:31, Marcfp Riseup ha escrit:
Bon dia,
escric aquest correu ja que estic interessat en començar a usar un s.o. lliure en el telefon que disposo.
El telefon és un xaomi redmi 8 model m1908c3ig. Adjunto imatge.
Si vull canviar, és per posar un sistema que no sigui tant dependent de google com és android, però alhora també busco que hi puigui instal·lar whatsapp, telegram, matrix, osm, colabora office, un gestor de correu com k9 mail( per dir el que uso), i a banda d'això,també si sabeu d'algun manual per informatics que no hem formatejat mai un telefon 😅😅.
Si em falla la imatge, o la instalació, que puc fer??( no vull haverme de comprar un telefon nou per que m'hagi carregat el que tinc ara...)
Escric aquí ja que he trobat manuals, però abans de fer res, tinc la mala costum de preguntar, ja que no he reinstalat mai un  telefon una imatge que no es la que du.
Gràcies per tot i perdó per l'offtopic

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.