Re: consultes diverses sobre privacitat

Em refereixo a què l'usuari té preferències per a configurar al seu dispositiu o aplicació, i també se li ofereixen preferències a configurar a les plataformes dels explotadors.

Un dels més coneguts és Google, que t'ofereix opcions de «privacitat» i «seguretat» al seu web, que en realitat li permeten a l'empresa donar-te una falsa sensació de control.

Des del teu costat, en canvi, pots posar barreres de tecnologia neutral que aquesta gent no pot controlar tant fàcilment: Al dispositiu i a l'aplicació (FOSS).

Salut;
Narcís.

El 13/1/23 a les 6:11, Toni Mas Soler ha escrit:

Narcís,
A què et refereixes quan dius:

El problema per a l'usuari parteix de delegar al traficant les seves
preferències. Al segle XXI els «consentiments» són simbòlics, i la única
manera d'evitar un abús és IMPEDIR que es pugui produïr: Bloquejar des
del teu costat.

Gràcies.

Toni Mas
GPG 3F42A21D84D7E950