Re: (deb-cat) Historial d'activitat de Microsoft

El 9 de desembre de 2022 21:26:36 CET, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
>Jugant amb còpies de seguretat de disc (sector a sector), acabo de descobrir quelcom ben interessant amb el navegador Microsoft Edge:

Però això és rellevant en una llista de Debian?

Vull dir: les jugades de Microsoft i altres empreses de programari privatiu ja les coneixem o imaginem. Suposo que molts som usuaris de programari lliure precisament per provar d'esquivar-les.

Orestes.

--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.