Re: configuració /dev/tty1

Hola, doncs jo estic força perdut però si que és veritat que afegint la línia

set gfxpayload=keep

 i actualitzant grub, tinc els tty que funcionen correctament però amb una resolució major, és a dir, la lletra més petita.

Suposo que les "console" no son tan "console" i son més gràfiques i que requereixen algún ajust.

No sé ....

Salutacions

Jordi