Re: 2FA a KDE

No sé quin tipus de 2FA volen, però amb keepassxc pots generar codis TOTP com si fos Aegis authenticator o el de google o el de Microsoft.

Jo he provat l'extensió del keepass i funciona fins i tot amb coses de Microsoft! Encara no han trencat l'estàndard ;)

El 24 d’octubre de 2022 10:26:29 CEST, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit: