Re: Comportament de clear al konsole

Salut,

gràcies pel ctrl+L, no ho sabia.
Jo ho acabo de provar amb Debian Bookworm i xfce4 i m'ha funcionat el que dius.
Després de netejar, he pogut veure el que havia escrit abans tirant amunt.
No sé si això t'ajuda.

Vinga,

Salut i desobediència!

                                      Enric.

El 15/9/22 a les 11:36, tictacbum ha escrit:
Bones,
tinc un problema amb konsole que fa dies que arrossego i no trobo com arreglar
quan faig ctrl+L (o "clear") perdo un tros de l'històric de l'output del terminal, si faig scroll han desaparegut les línies que estava veient a la pantalla en moment de fer neteja
això crec que no era així i deu haver canviat en alguna actualització
algú sap com tornar al comportament antic?
salut!

--
Declaració d'Independència del Ciberespai
per John Perry Barlow