Re: Flatpak: Espai ocupat al /var/lib/flatpak

El 14/9/22 a les 11:26, Joan ha escrit:
Hola,

Estic fent neteja de la partició arrel, i veig que el /var/lib/flatpak
ocupa 2,7Gb (és molt, en el meu sistema).

No tinc consciència d'haver instal·lat cap aplicació via flatpak, tot i
que igual em falla la memòria (probable) o potser vaig instal·lar algo
amb la GUI d'Aplicacions del Gnome, que em penso que et presenta
barrejades les aplicacions que estan als repos del sources-list i les
de flatpak, snaps i coses d'aquestes.

Bueno, us volia preguntar si eś normal aquesta aplicació del
/var/lib/flatpak en una instal·lació qualsevol de Debian 11 i si sabeu
com veure quines possibles aplicacions del meu sistema estan
instal·lades via flatpak.

- Bé, això és el que hi tinc en aquest directori en una Debian 11 actualitzada:

=====================================
eselma@orion:/var/lib/flatpak
$ la
total 16
drwxr-xr-x   4 root root 4096   4 març  2022 .
drwxr-xr-x 72 root root 4096 10 març  2022 ..
drwxr-xr-x   3 root root 4096   4 març  2022 appstream
-rw-r--r--      1 root root    0      4 març  2022 .changed
drwxr-xr-x   7 root root 4096   4 març  2022 repo
eselma@orion:/var/lib/flatpak
$ du -h
49M     ./appstream
1,3M    ./repo
50M     .

Evidentment no hi tic cap aplicació flatpak instal·lada, ni l'he tingut mai.

Els meus 5 cèntims.

--
Eduard Selma i Bargalló.