Re: (deb-cat) Actualitzar Debootstrap

El Thu, Sep 08, 2022 at 11:58:01AM +0200, Narcis Garcia deia:
> Bon dia,
>
> Tinc un ordinador amb Ubuntu GNU/Linux 14.04 (trusty) i386, i hi vull fer un
> «debootstrap» per a instal·lar Debian 9 (stretch) amd64 en un subdirectori.
>
> El cas és que l'últim perfil de Debian que té el Debootstrap en aquest
> entorn tant antic (que no haig d'actualitzar) és per a «jessie» (Debian 8).
> Hi ha alguna font d'actualització de «scripts» de Debian per a casos així?
>
> Gràcies.

No sé si t'entenc, però debootstrap no és un paquet normal, és més portable.
https://wiki.debian.org/Debootstrap
Potser pots instal·lar un debootstrap de Debian >= 9 a l'Ubuntu directament.
I si no vol, agafes un deboostrap instal·lat a un altre ordinador i copies
els fitxers del paquet a l'Ubuntu. hauria de ser només
/usr/share/debootstrap/* i /usr/sbin/debootstrap
si passes de la documentació. I si no dpkg -L debootstrap et dirà quins
fitxers té la versió que tinguis instal·lada.

No ho he provat mai, però igual cola. Potser li has de passar més
parametres sobre repositoris o alguna cosa, però vaja...

Una altra cosa es veure com arrenques del directori un cop instal·lat si
no és l'arrel d'alguna partició. Ho tens pensat ?