Re: Com deshabilitar actualitzacions automàtiques

Hola, Joan:

> No sé si és possible, però m'agrada saber si es poden
> deshabilitar les actualitzacions automàtiques temporalment.
> No em refereixo a que no s'executin, sinó sobretot a que no
> es descarreguin. Bàsicament per quan estàs tirant de dades del
> mòbil per servir la wifi del portàtil.

El fitxer /etc/apt/apt.conf.d/50unattended-upgrades té aquest
comentari, que sembla prou escaient per al teu cas:

// Download and install upgrades only on non-metered connection
// (i.e. skip or gracefully stop updates on a metered connection)
// Unattended-Upgrade::Skip-Updates-On-Metered-Connections "true";

Pots indicar que una connexió és «metered» des del NetworkManager.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀