Re: Instal·lar una debian sobre una debian

Salut altre cop,

em responc a mi mateix.
Només em calia mirar al manual d'instal·lació i en CATALÀ.
https://www.debian.org/releases/stable/amd64/apds03.ca.html
Moltes gràcies als que contribuïu a fer tant gran aquesta comunitat.

Vinga,

Salut i desobediència!

                                      Enric.

El 10/8/22 a les 16:33, Enric ha escrit:
Salut,

estem gestionant un servidor autogestionat amb serveis comunitaris amb una debian.
Tenim un altre servidor per tenir-lo com a còpia per si passa alguna cosa.
Aquest segon servidor té una debian instal·lada, una squeeze, però hi ha moltes coses instal·lades que vull esborrar.
Puc anar actualitzant-la fins arribar a l'actual, de 9 a 10 i de 10 a 11, i esborrar el que toca.
Però crec que es pot instal·lar una debian nova directament a sobre i així ho tinc tot més net i polit.
El problema és que l'USB no funciona per arrencar, el CD va a vegades i l'accés físic no m'és fàcil ara mateix, em puc esperar uns dies, però volia aprofitar que sóc fora i tinc temps per fer-ho remotament.

Hi ha alguna manera d'instal·lar una debian directament esborrant l'actual de forma remota?

Merci.

Vinga,

Salut i desobediència!
                                          Enric.

--
Declaració d'Independència del Ciberespai
per John Perry Barlow