Re: (deb-cat) Configurar frequencia de refresc de PackageKitD

Bon dia, Narcís:

Crec que l'opció que cerques és a les preferències:

https://packagekit.freedesktop.org/img/gpk-prefs.png

Entenc que es tractaria de canviar la frequència a cada quinze dies.

En el meu cas, veig que puc fer-ho anant a Configuració de Gmome, 'Quant a -> Actualitzacions de programari -> "Menú de la part superior dreta" -> Repositoris de programari -> Updates -> Automatically check for updates: Cada dos setmanes".

Salut,

Vicen