Re: OT: Missatges descojunturats a Protonmail

Mira, ja que treus el tema, em recorda moltíssim a una cosa en què
estava treballant abans de marxar de vacances.

Tinc un programa que ha de descarregar-se els mails de una bústia de
correu i guardar el cos en format text llegible... mira la de coses
que vaig haver de fer per contemplar les múltiples formes de com els
clients de correu t'envien els mails!!! de protonmail just vaig veure
que a l'array que passa, el content-transfer-encoding era incorrecte!
(no sé si això pot donar alguna pista del què passa).

http://rafb.ath.cx/pastes/cPqFXS19.html

Disculpeu que no sóc una gran programadora i encara he de donar-l'hi
un parell de voltes al codi... però més o menys per aquí va la cosa xD

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Xirinacs)
<°((( ><

Missatge de Joan <arbocenc@calbasi.net> del dia ds., 2 d’oct. 2021 a les 12:15: