Re: GUI BASH

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 13/2/21 a les 16:35, fadelkon ha escrit:
> El 13 de febrer de 2021 9:45:28 CET, "Xavi - eBústia"
> <xavi.ebustia@gmail.com> ha escrit:
>
>     Hola,
>     programant scripts d'ús quotidià (bash i sh) sempre acabo generant
>     un fitxer de text de sortida o per pantalla per fer el debug.
>     Coneixeu alguna eina gràfica senzilla que faciliti aquesta tasca?
>
>     Moltes gràcies
>
>     Xavi
>

> Hola!
>
> Jo combino algunes opcions de bash que el fan més robust [1] amb el
> shellcheck [2] a vim (depèn de syntastic [3]), que t'avisa de perills o
> [...]

Tenia el shellcheck anotat en algun lloc per a utilitzar-lo algun dia.
Gràcies a què l'has esmentat m'hi he posat, i m'està ajudant a millorar
codi, tant en POSIX com en compatibilitat com en optimització.

He volgut provar el ddd però es queixa de manca del fitxer
bashdb-main.inc (problema d'empaquetat?)