Re: [OT] Sector laboral - Ús de Debian/Software Lliure

Hola Joan Albert

> Fa temps que tinc curiositat sobre el sector on
> treballem/investiguem/estudiem els integrants d'aquesta llista,
> i saber si allà utilitzem o no la nostra estimada distribució,
> software lliure en general o no és el cas.

A la meva feina no conec ningú més que utilitzi Debian. Alguns
companys tenen Ubuntu i altres Windows. Els serveis que muntem al
meu equip corren en contenidors (Alpine i Ubuntu principalment).
També tenim serveis més antics que corren en màquines virtuals
(Ubuntu i Windows) i alguna màquina física a punt de jubilar
(Windows).

Salut,
Alex

--