Re: Debian 11 estable en poques hores

El 12/9/21 a les 15:38, Ernest Adrogué ha escrit:
> Hola,
>
> 2021-08-22, 11:34 (+0200); Joan Montané escriu:
>
> Primer de tot vull agrair la feina que fa tota la gent que contribueix a
> la localització de programari GNU a la llengua catalana.
>
> En segon lloc, no vull semblar negatiu, però jo segueixo pensant que la
> preposició sobra en els llistats de directori.
>
> I, desafortunadament, ls no és l'únic programa afectat.
>
> systemd mostra les dates d'aquesta manera
>
> d’ag. 22 11:56:16 doriath offlineimap[1492]: Syncing Trash: IMAP -> MappedIMAP
> [...]

Em decanto per a evitar els apòstrofs a tota partícula que es munti amb
altres contextos, com són noms de dia o mes. En tot cas, els apòstrofs
es poden afegir quan ja s'està muntant una frase en un context de
redacció de text i no pas de llistat.

aig d'afegir que tampoc no m'agrada que a les bitàcoles, de forma
predeterminada, es marqui el temps (data-hora) de forma no ordenable.
Hauria de ser:
any-mes-dia hora-minut-segon
i en format numèric emplenat:
2021-09-13 07:56:05