Re: LXC / Netplan / Bridge-vpn

Estic en una entitat on també s'aborda aquesta qüestió, però purament
amb Debian a tots costats (centre amb IPs públiques, servidor local,
contenidors) i només amb programari suportat (stable/main).
Després de moltes sessions de recerca i desenvolupament, s'està
elaborant un assistent per als enllaços VPN (gesvipen), un altre per a
les rutes NAT/DNAT (durruter) i un altre per a la configuració de
contenidors LXC 2 i LXC 3 (ctctl).

Hem provat LXC 4 amb Debian bullseye/testing i els contenidors no
arrenquen. No sembla funcionar. Encara no hem provat LXC 4 amb Ubuntu.

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 2/2/21 a les 20:37, Daniel ha escrit: