Re: M'aconselleu? client git gràfic i senzill

Hola Joan

> Jo no treballo en local als meus repositoris, sinó que ho faig en
> remot, en diversos servidors a on tinc projectes en desenvolupament.
>
> Llavors, m'aniria bé una eina com les que comenteu però que pugui
> accedir als locals via ssh (en remot).

Has provat sshfs? També hauries de poder muntar el disc remot amb
sftp al navegador de fitxers (e.g. nautilus) i després accedir-hi
des de l'editor que vulguis (e.g. /run/user/$(id -u)/gvfs).

Aquesta solució no està exempta de problemes (pot ser molt lent
segons la connexió que tinguis, pots tenir corrupció o pèrdua de
dades si hi ha desconnexions, pots tenir problemes per conservar
els permisos dels fitxers, etc.) però potser et serveix per sortir
del pas.

A la meva antiga feina teníem uns quants terminals «lleugers» on
els usuaris accedien al seu disc centralitzat amb sshfs i els
anava prou bé en general, però és clar anaven a 100 Mbps com a
mínim i els servidors estaven físicament molt a prop.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀