Re: [caliu-info] gafamades pel dia de la llibertat del programari???

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 16/9/20 a les 11:08, Alex Muntada ha escrit:
> Hola rita,

> El meu balanç del debat és positiu: has posat un tema damunt
> la taula que ens ha fet rumiar, han sorgit força propostes de
> serveis alternatius i els organitzadors han respost que ho
> tindran en consideració per a futurs esdeveniments.
>
> Per altra banda, entenc que estiguis desanimada si les teves
> expectatives no s'han complert.

> En aquest cas, canviar l'enllaç implica canviar de proveïdor i
> tornar a fer difusió de l'esdeveniment. A banda de la feina que
> suposaria per als organitzadors, també suposa alguns riscos que
> [...]

Hola Alex,

Em sap greu dir-t'ho així i espero que no t'ho prenguis malament, però
veig un gran treball en desenvolupar excuses sobre l'organització que
quelcom que ni tan sols requereix implementació.
Més treball del què caldria per a rectificar, que sempre costa.

Salut.