Re: ajuda amb problema amb audio (pulseaudio?)

Benvolguts/des,

Sabeu si hi ha alguna mena d'arxiu històric de nuclis de Linux?

Per exemple, aquests últims dies Debian Testing ha actualitzat a nucli
5.6, però existeix algún lloc on encara es pugui descarregar el packet
d'un nucli anterior: 5.5 , 5.2 , etc ? o toca descarregar les fonts a
kernel.org i compilar el nucli que vull recuperar?

Aprofito per explicar-vos com continua la meva aventura amb l'audio:

Continuava fent "pulseaudio -k" perquè en iniciar el sistema la meva
tarja de so de vegades apareixia com inhabilitada, especialment si a la
sessió anterior havia fet servir un micrófon. Després d'aquesta comanda
tot funcionava bé.

Però després d'actualitzar al nucli 5.6 he perdut tot el so per HDMI. Ja
he reportat el bug als mantenidors del paquet. Per sort encara tinc el
nucli 5.5 i un nucli 4.19 que he agafat de la Debian estable, i si
arrenco amb aquests altres nuclis funciona el so.

$ lspci VGA compatible controller: NVIDIA Corporation GK208B [GeForce GT
710] (rev a1) 01:00.1 Audio device: NVIDIA Corporation GK208 HDMI/DP
Audio Controller (rev a1)

Al perfil de l'àudio quan arrenco amb nucli que no sigui 5.6, apareix el
canal HDMI bo "Digital Stereo (HDMI 2) Output", i aquest é l'únic perfil
de les propietats d'audio.

Però quan arrenco amb nucli 5.6 els perfils que apareixen a les
propietats d'audio són els "oposats" (els canals "desconnectats"):
"Digital Stereo (HDMI) Output", "Digital Stereo (HDMI 3) Output",
"Digital Stereo (HDMI 4) Output", "Digital Stereo (HDMI 5) Output" .
Tots menys el canal anterior HDMI 2

Salutacions

El 16/4/20 a les 12:17, Àlex ha escrit: